2014. április 16., szerda

Prológus

Mindig is egy életvidám lány voltam. Szerettem a barátaimmal lógni, szórakozni, kikapcsolódni, persze tanulni alig, de muszáj... Néha önfejű vagyok, és makacs.. de ilyen a természetem. Azaz olyan vagyok mint egy normális tini, kivéve hogy egy eléggé bunkó és beképzelt srác megkeseríti az életem, már 4 éve. Mivel végzős vagyok, mit sem várok jobban, hogy utunk ketté váljon, s ne kelljen a pofáját bámulnom.

A szüleim elváltlak, így anyával élek, de alig 2 nap múlva elutazom apához: mivel tavaszi szünet lesz. Néha élvezem hogy a világ egyik végéről a másikra utazom, de ez kb. 3 évig volt jó. Most már kezd elegem lenni, hogy egyszer ide kell repülnöm, máskor pedig vissza...

2 megjegyzés:

  1. engem érdekelne, hogy mi sül majd ki ebből az egészből:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy felkeltette az érdeklődésed :)

      Törlés